úterý 13. srpna 2013

Focení s Coca Colou

Přeji krásný den!:)
Jak prožíváte prázdniny? Já začínám být nervózní, protože už za 2-3 týdny jdu na střední....a dokážete si to představit, nic moc nikoho neznáte, nový kolektiv, nová škola a je na vás jak na první dojem zapůsobíte. Takže doufám, že mi budete držet palce ať zapadnu.
Vím, že jsem vám už slibovala "new in" před pár dny a ještě tu není. Nicméně zde mám dneska pro vás pár fotek, které jsem nafotila už pěkně dávno, a půjde o obyčejnou Coca Colu v plechovce. Je to sice blbost, ale když jsem ji popíjela, napadlo mě to! A já vám fotky nyní přináším.





Je to vlastně jen takové hraní-si s fotoaparátem. Nic skvělého. Já jdu tedy uklízet, protože jsem si dala několik úkolů co chci stihnout do konce prázdnin, no není toho málo, chci mít aspoň trochu uspořádanější pokoj, když jdu na tu střední. 


8 komentářů:

  1. První fotka je skvělá ! :)

    Zvu tě na svoji první Giveaway ! :)
    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já zas začínám chodit na výšku..takový bobky jako mám už teď jsem ještě neměla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta druha fotka je famozni! Ja jdu v rijnu na vysokou a moc se na to tesim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:) Ať se ti na vysoké daří!:)

      Vymazat
  4. Stredná škola je skvelá.. nemáš sa čoho báť :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. hezkee!

    check my blog
    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. pěkné fotky :)
    a neboj, na té střední to bude super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)