sobota 31. srpna 2013

Konec léta - focení se sousedkou

Krásné odpoledne přeji,
dneska dopoledne jsem byla po nějaké době venku s mou sousedkou, které jsem si všimla až toto léto i když bydlí vedle nás třetím rokem?:D Je to docela vtipné, ale to je jedno. Nějaký ten den jsme se neviděli a konečně jsme si na sebe udělali čas a proč neudělat pár fotek, když je pěkné počasí?:)
Takže z dnešního dopoledne vyšlo pár fotek se kterýma bych se chtěla zde s vámi podělit. Já na to že to je mé 2.focení jsem spokojená se svou práci. Ale ráda si poslechnu nebo spíše přečtu jakékoliv názory. 









Navíc chystám pro vás překvapení, bude to video. Ale myslím, že by mohlo by být docela zajímavé, ale to příště. Děkuji za názory na fotky:)

4 komentáře:

  1. Sluší ti to:) mas krasne ombre vlasky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádce určitě vzkážu :) Na fotkach nejsem já, já jen fotila:)

      Vymazat
  2. Pěkné, ty vlasy jsou bombový :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)