čtvrtek 8. srpna 2013

Summer outfit

Přeji krásný podvečer,
Deska jsme jeli na koupaliště do Oder (po dlouhé době jsem jela s mamkou, jejím přítelem a mladší sestrou a užila jsem si, až se divím), a protože jsem včera nakupovala, tak jsem si koupila i novou košili, nebo halenku (nwm jak se tomu nadává). Rozhodla jsem se tedy, že vám dám zde svůj první outfit. Nečekejte nic "prímadonovského" :P
Mám na sobě bílou halenku z Tally Weil a kraťásky z New Yorkeru, dále květinka z H&M, kabelka opět New Yorker a sandálky z Reserved.








Zítra čekejte new in, protože jsem byla včera nakupovat a věcí bylo více.  Nebo chtěli by jste ten "new in" ? 
 Mějte se krásně:). Já jdu uklízet, mám v pokoji šílený bordel. Nechápu jak se tam mohl udělat!!! :D

11 komentářů:

  1. Kraťasy jso uletní klasika, ale košile mě docela zaujala. Sluší Ti to.

    OdpovědětVymazat
  2. outfit super, hlavně ta halenka je parádní :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. super outfit hlavně ta košile :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásná halenka! ♥ moc Ti sluší :))

    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší ti to, a strašně se mi líbí tvoje vlásky, takové měla sestřenice a vždycky jsem jí je záviděla :) a new in určo udělej :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bcyh moc ráda!:)

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)