neděle 15. září 2013

Diary 15. 9. 2013

Zdravím vás:)
Škola je v plném proudu a já trpím nedostatkem času. I když toho mám na blog v plánu hodně, pořád jsem si nenašla chvilku to udělat a dát to sem. Jelikož však nechci aby to tu pořád jen stálo, došlo mi, že jsem se ani trochu nezmínila o výročí s přítelem.
28. Srpna 2013 jsme oslavovali 2 roky a i když vše nešlo podle plánu dopadlo to docela dobře. Chtěla bych se s váma podělit o prstýnek, který jsem dostala.


V jednoduchosti je krása. Jen mě mrzí, že když jsme jej vybírali měla jsem nějaký nateklý prst, takže mi nyní je trochu volnější. Naštěstí to není zas takové hrozné a na prstu jakštakž drží. 


I když jsem se na víkend strašně moc těšila, začal pěkně špatně. O počasí nejde, ale občas se stane že se s nejmilejším nepohodnete. Ale to stranou. V tuto dobu právě dumám na angličtinou a zjišťuji jak zle na tom jsem. Budu muset trochu máknout, protože opravdu chci umět dost dobře anglicky. Navíc se musím učit němčinu (zlatá španělština na základce). Věřím, že když jazyky trochu více pochopím bude to lepší. Navíc je začátek prváku a všichni ve škole už straší s maturitou...
Víkend končí, já mám rýmu a jsem unavená...ležím v posteli a zítra jdu k doktorce (možná). Raději se jdu kouknout na tu biologii..
X.O.X.O Niki :*

2 komentáře:

  1. S tím maturitním strašením to bude jen horší,znám to :-x

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)