pondělí 2. září 2013

First day in high school

Zdravím vás moji milí,
jak jste přežili dnešní den? Mě se kazil už od rána. Byl to můj 1.den na střední, takže si jistě dokážete představit tu nervozitu a všechno. Oblékla jsem se a nachystala, dokonce jsem se snažila natočit video o tom, jak jdu do školy, ale bohužel hned na začátku natáčení se mi vybila baterka na foťáku a nemohla jsem točit. Což byla první věc, která se podělala.

Jelikož jsem se rozhodla, že pojedu ty tři zastávky autobusem, protože jsem věděla že z bot, které si vezmu by mě při cca kiláku chůze bolely docela nohy. Když jsem přišla na zastávku, zlekla jsem se, že jsem autobus zmeškala, ale měl zpoždění přes 10 minut! Takže když přijel bylo cca 7:45 to by nebylo tak hrozné, protože cesta autobusem trvá tak 4 minuty. Co mě zaskočilo a naštvalo bylo to, že jak jsem viděla ten autobus napráskaný, že bych se tam nevlezla. Musela jsem tedy rychle spěchat do školy abych to stihla v těch šteklích. Naštěstí jsem to stihla tak tak, ale nohy mě bolely strašně! A to jsem si zapomněla navíc přezůvky. (Ale aspoň jsem zapomněla na chvíli na tu trému) Aby toho nebylo málo, kvůli zpoždění autobusu budu sedět s kámoškou úplně ve předu uprostřed (snad to půjde změnit). Navíc jsme si měli donést zámeček aby nám mohli přidělit skříňky, ale copák. Lycea skříňky nemají, protože je potřebují více ostatní obory, které mají praxi.

Takže takový byl asi první den na střední. Vše jsem měla naplánované, ale jak se většinou vše naplánuje skončí to špatně. Co už, od zítřka se jede podle rozvrhu. Ještě že mám od 10 do 14:40, což se celkem dá. Snažila jsem se svůj outfit vyfotit, ale bohužel se to moc nepovedlo tak snad uvítáte aspoň tuto "kvalitku".


Omluvte tu kvalitu a ten bordel. O víkendu chystám sem dát video s outfitama s celého pracovního týdne. Takže i tento bude pečlivě rozebrán. 

Snažte se přežít další den školy. Já mám naštěstí od 10:00 do 14:40. takže se to dá celkem zvládnout.

xoxo Vaše Niki :*

3 komentáře:

  1. taky jsem byla dnes první den na střední, taky katastrofa :D no a zítra máme od půl deváté do 16:35:/
    Zvu tě na Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Very beautiful photo ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Muj první den ve škole taky nebyl jako z pohádky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)