pátek 20. září 2013

Outfit - Sbohem léto, vítej podzime!

Zase se mi povedlo napsat článek až teď.. -_- Docela mě to štve, protože jsem tento týden chtěla něco napsat dříve (přes týden), ale bohužel jsem se k tomu dostala až teď. Mám pro vás jednoduchý outfit, ve kterém jsem šla dneska do školy. Mé outfity jsou obyčejné, pohodlné. Takže v tom nehledejte nic extra. :)



| Bunda: New Yorker |Šátek: New Yorker | Svetřík H&M | Jeany New Yorker |
 Tričko (černé) New Yorker| Lak NYC |

Navíc jsem se dneska rozhodla, že budu jíst méně sladkého, nezdravého atd. I u HIMMYM si mohu trochu zacvičit a ne jen sedět žrát... -_- I když přítel by má drahá polovička byla radši kdybych přibrala, já jsem spokojena. Ale chci žít trochu zdravěji (Samozřejmě že občas si něco dám, ale ne každý den). Raději jablíčko :3 .... Uvidíme jak dlouho mi to vydrží.. :)


4 komentáře:

  1. ta bunda je nádherná :)
    a držím palce, aby ti ti jíst zdravě šlo dobře :D

    OdpovědětVymazat
  2. Také se snažím jíst zdravě... ale tak nějak skutek mi utek... :D
    Ale tobě přeji, aby si měla silnější vůli, než mám já :))
    Sluší ti to! ;)
    :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)