neděle 22. září 2013

Recenze| IN A NEW YORK COLOR MINUTE rychleschnoucí lak na nehty

Přeji krásné nedělní odpoledne,
i když jsem recenzi nebo typ na tento lak ani neplánovala. Rozhodla jsem se, že vám ho zde prostě musím dát. Tento týden jsem si po dlouhé době dělala něco s nehty a rozhodla jsem se, že si napiplám na ně tento lak. Když jsem se dneska probudila a zjistila, že i když ho mám čtvrtý den, vypadá na rukách skvěle.

Určitě jste mohli už vidět v drogériích Rossmann NYC, tato značka má i tyto skvělé laky, které svou cenou a výdrží mě naprosto uchvátili.
Celý název je In a New York color minute rychleschnoucí lak na nehty.



Já mám lak v odstínu 320. Tento lak má mnoho odstínů, takže určitě každý si ten svůj najde. Co mohu říct o schnutí? Myslím, že je celkem rychlý a po dvou nátěrech mi vydrží dost dlouho dobu. Na obrázku dole můžete vidět jak vypadá čtvrtý den! (Dávám vždy dva nátěry.)


Myslím, že na čtvrtý den vypadá skvěle. Moc se neslupuje, je lesklý a má dost syté barvy, které hned nevyblednou (mnoho holek ze třídy mi jej chválilo).


 Co se týče štětečku, jsem spokojená. Dobře se s ním lak roztírá a nedělá nehezké čáry a obrysy na nehtu. Opravdu nemám co vytknout. Cena je podle mě na tuto výdrž skvělá stojí 39,90 Kč. Což na takovýto lak je dost levné. Opravdu vřele doporučuji.


Jaké máte názor na tento lak? Máte s ním zkušenosti?

7 komentářů:

  1. krásná barva, laky NYC jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super barva! :) Taky pár kousků NYC mám :)
    GIVEAWAY 2

    OdpovědětVymazat
  3. Laky od NYC mám ráda. Mám červený a jsem s ním naprosto spokojená. Používala jsem ho skoro celé léto. Moc se mi líbí výběr barev u zn. NYC a také příznivá cena ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se také přidávám k fanouškům, NYC není o nic horší než kterékoliv jiné laky, vyrovná se i OPI!

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, mám úplně ten samý.. Přijde mi, že moc nevydrží, jen tak den, dva.. Což mě štve, protože je to úžasná barva.. Ale tak co bych měla očekávat za tu cenu ve slevě (29,90,-)
    Jinak mrkněte ke mě na blog :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych asi volila jinou barvu,mám radši teplejší odstíny :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)