neděle 8. září 2013

Summer random 2013

Prázdniny jsou za námi a už i první týden školy a čeká nás další. Se školou zatím nějak moc neválčím, ale střední je střední a k tomu lyceum, takže se začínám už teď pomalinku učit... jistě si dokážete představit jak moc se mi nechce! :// Jelikož prázdniny jsou v tahu, mám zde pro vás první RANDOM. Bude to směs fotek, které jsem fotila o celých prázdninách. Snad se vám to bude líbit. Není jich sice zas tak moc, ale pro první random bych řekla, že to stačí.






 /Já s maminkou na koktejlu/























To je všechno. Myslím, že teď vás budu docela hodně zaměstnávat fotkami, nebo aspoň ještě mám v plánu jeden článek. Já jdu dokoukat Gilmorky a mějte se hezky. Pak mě ještě čeká trochu učení a pak KINO <3.
Pac a pusu Vaše Niki.. :)

4 komentáře:

  1. Super fotky,chybí mi léto:(:D Hlavně ty boty v trávě nebo to cigáro se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky, po tomhle počasí se mi bude moc stýskat :(( Jinak jsem tě nominovala na na něco jako TAG o 10 otázek. Potěší, když vyplníš, jestli to vadí, vyprdni se na to :))

    http://www.lady-ees.blogspot.cz/2013/09/questions-from-sabiixxx.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni děkuji:). Určitě ho co nejdříve udělám :)

      Vymazat
  3. Máš krásně kudrnaté vlasy :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)