úterý 1. října 2013

Outfit 0.3

Ahojky,
Jak se máte?? Já se mám ..jak se to vezme, osobní život fajn, škola jde, ale jsem pořád děsně unavená. Hold 1.měsíc na střední dá člověku zabrat. A já mám dneska pro vás zase takový trochu divný outfit, ale byla jsem v něm ve škole, takže to nebude zas takové hrozné.


/Tričko - New Yorker/ Košile - Tally Weil/ Kalhoty - NY/

Jinak se mějte krásně!:) Já jdu za hodinu do školy, a opravdu se mi nějak nechce tam trčet do třičtvrtě na tři. Ale co, vzdělávat se musím:D:( Tak vám přeji ať zvládnete školu, práci. Jdu po škole s mamkou do města a do nákupáku, ale nějak nejdem nic nakupovat, spíše vyřizovat.. 

1 komentář:

  1. Odvážné a zajímavé, moc hezký styl :)

    http://studyinviolet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)