středa 9. října 2013

Těšíme se na Ježíška - receptář

Dneska jsem měla fajn den až do té doby, než ve třídě mi někdo hodil papuči do obličeje. Celkem nepříjemné, když sedíte na lavici, kecáte a do obličeje vám přiletí zdravotní papuče. Jsem zvědavá jestli budu mít modřinu nebo něco.
Nálada se mi však zlepšila, když jsem přišla domů do kuchyně a na stole jsem objevil poštu pro mě. Po chvíli jsem zjistila, že to je nový receptář od Dr.Oetkera, který dostávám už snad od 5ti. Receptáře dostávám 2x ročne - Na Jaro a Vánoce.

Rozhodla jsem se, že občas sem dám nějaký ten receptík, když budou ty vánoce! Už jsem si jej prohlížela a objevila jsem plno lahůdek, které samozřejmě ani nevyzkouším, protože se znám. Ale podělím se s vámi a vy budete mít možnost udělat něco nového.

Zatím vám zde dát pouze takový "dopis", který mi vždy přijde s receptářem. Obsahem je přání k vánocům a novinky, které jsou na trhu. Dále různé objednávky kalendářů s recepty atd. Jistěže vám nebudu zde dávat objednávky atd. Ale menší přehled, který vám řekne, co nového vyslal Dr.Oetker do světa obchodů.


Ještě jsem našla pár novinek na zadní straně receptáře. Snad se vám to bude hodit:)

Plno novinek, které vypadají opravdu velmi zajímavě a chutně. Nejraději bych vše upekla!:D:( Ale není čas a ani suroviny a všechno. 

2 komentáře:

  1. Jeeežiš :/ No to se mi snad naštěstí nikdy nestalo, aby mi někdo hodil bačkoru do obličeje.
    Receptář? Ty ráda pečeš? :) Je to moc zajímavý.. já osobně nejsem zrovna moc ten typ na tyhle "ženský práce" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí obličej je v pohodě (y) :D
      No, také nejsem na ženské práce ale pečení :D mám ráda.. -_- ty dobroty...

      Vymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)