úterý 8. října 2013

That time goes fast...

Zdravím,
konečně jsem se dostala k tomu něco napsat. I když mám minimálně dva outfity a všechno. Čas strašně plyne. Celý týden se těším na víkend, ten strašně uteče a jede to nanovo. Jelikož jsem ještě v prváku a nikdy jsem se neučila němčinu (miluju špáninu) tak němčinářka je opravdu dost drsná a příští týden píšeme už test z 2. lekce. Totálně nestíhám...
Dneska jsme ale měli na 10, takže to šlo. Po škole jsem zašla ještě do Albertu, protože moje mamka má dneska svátek a já jako vždy jsem nechala vše na poslední chvíli. Naštěstí jsem ale našla jednu docela fajn knížku s recepty a napadlo mě, že když mamka po dlouhé době se snaží vařit, bude se jí to hodit.
Byla nadšená :) Knížka stála jen 69,-kč. Takže takový fajn svátkový dáreček.


Bohužel mi není moc dobře, tak popíjím mátový čaj. Vidím to tak, že se půjdu rychle umýt, zalezu do postele a ještě si trochu přečtu učivo na zítřek. A prozkouším se. Budu se snažit moooc co nejdříve se ozvat. Teď je to ho docela hodně o čem psát:)
Mějte se krááásně!:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)