neděle 20. října 2013

That's shopping time! || New in


Krásný konec víkendu,
dneska jsem byla s mým klukem, mamkou a jejím přítelem a sestrou v Avionu v Ostravě. Sice jsme nijak nic nenakoupili, ale Ikeu jsme navštívili a já si domů přivezla pár věciček. 

V prvé řadě to byly polštářky, miluji polštářky a do pokoje se mi nesmírně hodí na postel a protože na mě zazářila sleva. Tak jsem hned dva popadla! Každý na 29,- Kč. No nekup to... i když jsou jen 30x30cm, malé polštářky ještě nemám a ty mají i pěkný šedý vzor na bílém, což se mi opravdu hodí k fialovým stěnám.
Jako další mi vlastně mamka, koupila vonnou svíčku s vůni Manga. Nádherná vůně! Úžasně svěží a asi mi nejvíce voněla. 
A nakonec jsme koupili ještě Guccimu (náš pejsek) malého plyšáčka. Byl z něho nadšený, on plyšáčky rád. Stál jen 12 Kč,- takže nic drahého.. :)


Navíc dopoledne jsme s mamkou šli ještě vyměnit svetr, který jsme koupili v Tally Weijlu, Tento mi sedl více, i když nevídíte střih, mě se líbí a určitě ho uvidíte v nějakém tom outfitku.

 Na této fotce můžete vidět jak Gucci už si hraje a má ve svých "spárách" sobíka. Byl z něho nadšený! Pořád jen lítal s ním sem a tam... Já toho psa miluju <3

Málem bych zapoměla na nejdůležitější věc, pro kterou jsme do té IKEI jeli. Polička! <3 do pokojíku. Až bude vše hotovo a uklizeno určitě vás konečně se svým pokojíčkem (a sestříným) seznámím x)).


Po Ikee jsme šli do McDonaldu i když mám radši KFC, dali jsme si s Páťou McWrap (?) (v KFC mají tortily lepší....). Po dlouhé době jsme si udělali fotku, i když je to strašná kvalitka. Je úžasnej <3

X.O.X.O Vaše Niki :*

5 komentářů:

  1. Polštářky jsou pěkný já bych popadla hned 4 :D Miluju polštáře. Ty máš velikost XS závidím :))

    OdpovědětVymazat
  2. ty ceny v Ikeii jsou skvělý:D a s těma tortilama souhlasím, v McDonaldu je prostě neumí

    OdpovědětVymazat
  3. Polštářky jsou dokonalé :)

    Srdečně tě zvu na mojí Giveaway
    http://studyinviolet.blogspot.cz/2013/11/giveaway_2.html

    OdpovědětVymazat
  4. tie vankúšiky sú veľmi pekné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)