sobota 12. října 2013

Vzpomínka na letní západ slunce

Konečně je tady víkend. Tento týden strašně rychle utekl a já vím proč. V pondělí jedeme na školní chatu se třídou a já na takové věci moc nejsem, takže se nějak netěším a proto, čas utíká jako voda. Už aby to bylo za mnou.
Nicméně jsem se dneska dokopala vyčistit foťák a stáhnou fotky do počítače. Pár jsem jich upravila a doufám, že se budou líbit. Taková vzpomínka na léto i když posledních pár dní bylo nádherné počasí..








Vím, je rozmazaná, ale mě to přijde kouzelné...

Snad se vám mé fotky líbí. Ráda bych znala váš názor. 
X.O.X.O Vaše Niki :**


11 komentářů:

  1. Ty fotky jsou opravdu moc pěkné. Ta poslední mě taky zaujala.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké, fotografie se povedly.

    http://studyinviolet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) Miluji západy slunce..

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně jsem si s tebou vzpomínání na léto užila. I když podzim mám moc ráda, trošku se mi po létě zastesklo, když vidím ty úžasné fotky...
    Vivi ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné :) letní západy slunce mi budou moc chybět :(

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc všem za kladné názory:) Moc si toho cením :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)