pondělí 4. listopadu 2013

Halloween a Dušičky jsou za námi..

 Krásné pondělní dopoledne přeji všem, kteří na tento blog zavítali.
Je to tady, máme po dušičkách a už nás čeká Mikuláš, Vánoce a Nový rok. Chystala jsem se na hřbitov v sobotu, ale jelikož mi nebylo dobře šla jsem až v neděli. Tedy včera. Docela mě překvapilo kolik lidí bylo na hřbitově ještě v neděli, v sobotu 2. to muselo být narvané k prasknutí. Nezávidím těm, co přijeli autem. Možná trochu divné, ale vyjímečně jsem vzala foťák a řekla jsem si, že nafotím nějaké tématické fotky. Možná někoho překvapí kvalita, ale nemám nějaký extra foťák na focení v noci..... Mě to stačí tak jak to je.:)



 //Lucernička na "našem" hrobě//

 Vzpomínáme a vždy budeme <3



 // Mamka se sestrou v pravo //

// Moje sestra podpaluje svíčky //


 // Brána hřbitova //
// cesta k hřbitovu //

// Ještě jsem se stavila do Kauflandu, který je nově otevřen u nás //

Procházka hřbitovem mi přinesla docela hodně depresivního přemýšlení. Bojím se..., nedokážu si představit, že jednou tam budu ležet taky a nebudu vnímat. TO NEJDE!

Málem bych zapoměla, musím se pochválit jak jsme s Páťou řezali dýně. Spíše on řezal, protože mi to opravdu nešlo :D. Je to makačka dámy a pánové. Ale snažila jsem se pomáhat a povedly se!


Loučím se s váma! Užíjte si den :)

2 komentáře:

  1. procházky po hřbitově vyvolávají i ve mě trochu depresivní myšlenky ...
    úžasný dýně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. já na hřbitově vždycky brečím, protože si vzpomenu na odchod(y) blízkých...


    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)