úterý 5. listopadu 2013

Listopad: Co chci přečíst do konce roku.


Dnes mám pro vás velkou novinu. Sice Vám to vůbec nemusí přijít jako novinky. Ale po dlouhatananááánské době, jsem se rozhodla, že přečtu knihy. KnihY, protože bych si ráda přečetla 2.díl, ale nepamatuji si 1.díl. Což znamená číst od znova. Nemají moc stránek, takže to bude fajn. Večery jsou dlouhé, začíná být docela hodně chladno a proč si nezalézt s knížkou do postele a s teplým čajem si číst? Koukám na seriály, filmy a teď budu číst knížky. Myslím, že je fajn to trošku takhle střídat. Ovšem jsem velmi zvědavá, jak mi to dlouho vydrží a jak dlouho vůbec budu číst tu jednu knížku, protože já a čtení. Moc to dohromady nejde. :D Ale určitě vám dám vědět! :)


 1.Díl - Řekni mi svoje znamení
 2.Díl Zvláštní znamení


 Tyto knížky mám ráda, i když jsou pro mladší. Děj je pro mě fajn (většinou) a stránek je pod 200 což naprosto mi vyhovuje. :D Nejsem na dlouhé knížky. Určitě dám vědět a možná vám dam i nějakou recenzi až je přečtu. :) Nemám ráda sci-fi, draky atd. Spíše dívčí romány, deníky..

Jaké čtete knihy vy?

2 komentáře:

  1. Mám to se čtením podobně:) čtení jako činnost mám fakt ráda, ale nedokážu se k tomu s tou spoustou jiných možností dokopat :D ale jak se do toho dám, jde to skvěle:) tak ať se ti to podaří!
    Já jsem natěšená na sadu Harryho Pottera anglicky a The fault in our stars, ale až na Vánoce :/ :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já osobně čtu moc ráda, ale teď, co jsem musela během roku rychle přečíst 20 knih k maturitě.. tak se mi do toho ani moc nechce :D ale jo, neříkám, že od tý doby nečtu.. ale přečetla jsem od maturity asi jen 2-3 knihy :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)