neděle 17. listopadu 2013

Tag od Lady eS.


Konečně jsem se odhodlala k tagu, do kterého mě nominovala Lady eS. Jinak tak k okraji, konečně jsou tady ty prázdniny podzimní. Mám v plánu toho až moc, (perníková chaloupka; nabarvit garnýže, možná dveře; vyřezat dvě dýně a pověsit novou poličku). Není toho málo a já budu se snažit ještě s pomocí od Páťi vše stihnout a pak až bude vše hotovo bude konečně článek o proměně mého pokoje.. 
Dost povídání dáme se do toho tagu!:)

1.Jak jsi přišla na to, že budeš blogovat?
Musím se přiznat, že jsem už měla několik blogů když jsem byla mladší. Začala jsem blogovat v cca 9 letech, netuším proč. Ale založit si tento blog mě napadlo, když jsem si prohlížela blogy osobní, kde holky různě recenzují své věci a píšou o svém životě a to mě zaujalo..

2. Kdybys mohla cokoliv změnit, co by to bylo?
Asi svého otce, nerada lidi měním, ale on by se mohl chovat trochu s větším zájmem...

3. Největší chyba tvého života?
Zatím si nejsem vědoma. Jsem na začátku života a nemohu říct, jaká chyba byla tak šílená, že by mi zničila život, nebo čeho bych litovala.

4. Jaký byl tvůj nejhezčí okamžik na který nikdy nezapomeneš?
Vánoce a všechno co bylo když jsem byla malá a věřila jsem na Ježíška atd. Jinak pokud jde o nějakou konkrétní vzpomínku tak nějak netuším, možná 1.pusa?:D:)

5. Od kolika let se maluješ a barvíš vlasy?
Barvila jsem si vlasy 2x a to o velkých prázdninách, mezi 7. a 8. třídou. Už to jsou dva roky. Od té doby jsem se nebarvila a ani mi to nechybí. Už jako malý capart jsem se malovala dětskýma malovátkami, ale až teď cca od Září si dávám skoro každý den řasenku a rtěnku (stane se, že se na to vyseru) :D

6. Nejoblíbenější kosmetický produkt?
Nějak obzvlášť oblíbený žádná nemám, ale na Niveu v plechovce nedám dopustit.

7. Kdybys mohla být na hodinu čímkoliv a kdokoliv, kdo by to byl a proč?
Vůbec netuším, možná nějakou Manhattanskou dcerou nějakých miliardářu, ale k čemu by mi to bylo na tu hodinu, když by se vše po hodině změnilo do normálu?:)

8. Jak sama sebe vidíš za 10 let?
Jisté plány mám, ale do té doby se toho může tolik změnit. Takže nechci nějak nic zakřiknout.

9. Vaříš? Jaké je tvoje nejoblíbenější jídlo?
Vařím, vařím. Nějaké oblíbené jídlo nemám, ale co velmi ráda uvítám je kuřecí maso v kečupové omáčce s rýží. Nevím jak se to jmenuje. U nás doma řekneme "ta rýže s kečupem". :D

10. Co nejvíc nesnášíš na lidech a naopak, co na nich nejvíce miluješ?
Myslím, že tohle je individuální, ale co nenávidím je týrání zvířat, namyšlenost, podvody a všechno takového. Opravdu se mi bohužel teď nic nevybaví co na lidech miluju...fakt ne.



Ráda bych nominovala tři blogerky na pár mých otázek. Pokud vám to bude vadit, nebo vás to nějak otravovat, nic se neděje a nemusíte nic delat:)
1. Kdy ses začala malovat?
2. Jiné koníčky, než je blogaření?
3. Kdyby jsi měla možnost být na den muž, co by jsi provedla?
4. Jsi typ člověka, který se svěřuje svým kamarádům nebo si všechno necháváš pro sebe?
5. Nejkrásnější vánoce?
6. Chtěla by jsi být někdo jiný?
7. Co tě na celebritách odrazuje?
8. Nejšílenější věc kterou jsi udělala?
9. Oblíbený kosmeticky přípravek z dětsví.
10. Tvůj názor na lidskou společnost?

Rozhodla jsem se, že nominuji Nikolu Mills, Dakotu Addams a Nicci.
Budu ráda, pokud se o své odpovědi se mnou podělíte, klidně hoďte odkaz do komentářů:)

7 komentářů:

  1. u té první otázky bych odpověděla úplně stejně, taky jsem začala blogovat nějak v 10 letech :D
    pěkný tag! :)

    OdpovědětVymazat
  2. super tag, tento som ešte nevidela :)
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  3. http://bloggerandbeautifullife.blogspot.cz/2013/11/fridays-tag.html

    OdpovědětVymazat
  4. Týrání zvířat je tak ubohý... :( nechápu jak někdo to těm němým tvářím může dělat

    http://nicolexs.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)