neděle 3. listopadu 2013

Vždy nejsou konečky, jako konečky...

Zdravím vás!
Konečně jsem se dokopala abych se vám ozvala. Poslední dobou jsem opravdu neměla náladu. Začalo to tak, že byla u nás kadeřnice a já protože jsem byla rozhodnutá, že bych si už měla ty konečky trochu nechat ostříhat jsem usedla na židli a nechala jsem se stříhat. Když bylo všechno hotové, tak jsem se zděsila! Místo zkrácení o konečky to bylo skrácené skoro o 10 cm a ještě "prostříhané". Což znamenalo že když jsem si umyla hlavu jsem měla fakt vlasy pod ramena s pár vláskama nad prsa. Možná někteří nechápou jak jsem mohla takhle řešit vlasy, ale další den jsem prakticky celý probrečela, stačil jen pohled na sebe samou do zrcadla.
Další den jsem si šla do lékarny pro Biosil a nyní ho užívám, takže jsem zvědavá. Pokud nepomůže jsem ochotná dát peněz více, protože to jenom tak nedoroste. Ještě s mýma kudrnatýma vlasama.

 Před ostříhání

 Po ostříhání.

Ještě teď mě to nesmírně štve, protože jsem fakt byla za své vlasy ráda. Navíc jsem neměla před sebou zrcadlo a netušila jsem kolik mi toho bere. Mělo mě napadnout, že mi to dlouhé nenechá, když mě chtěla ostříhat na Marilyn Monroe. Ale tak prosím, i já poznám konečky. A nešlo o to, že by byly zničené. Jak říkala "Nemáš to tak zdravé, jako ty horní vlasy nenabarvené. Já bych ti to ostříhala všechnu tu černou, ale to by jsi měla mikádo". Aspoň jsem zabrátila tadytomu. -_- Když nedokáže pochopit kadeřnice, že ty tmavé konce chcete mít......


Máte nějakou zkušenost s urychlením růstem vlasů? :/

6 komentářů:

  1. To když jdu ke kadeřnici tak jí říkám konečky jen 2-3 cm a vždycky vezme víc. Naštěstí mi vlasy rychle rostou :D Biostil jsem měla jednou kvůli pleti ( aneb moje puberťácká pleť ) :D a že by jsem si někde všimla změny tak to ne :D Ale mojí kamarádce díky tomu rychle rostlo obočí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Uvidíme zda budu mít bujné obočí..:D

      Vymazat
  2. přesně toho se bojím, a proto jsem víc než dva roky nebyla u kadeřnice! :D
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Kvůli tomuhle chodím ke kadeřnici asi tak jednou za rok.. Taky se mi stalo, že jsem jí řekla, že chci zkrátit konečky - no a vlasy mě vzala úplně o neskutečnej kus!! Ale naštěstí mě vlasy celkem rychle rostou, takže to zas brzy dorostlo.. ale byla jsem z toho hotová. Teď když k ní jdu, tak jí výslovně říkám, že prostě chci jenom konečky a běda jak mi to vezme víc :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš tak to bych ji dala asi tečku. Ještě, že si vše dělám sama. Přesně tohle bych potřebovala já. Konečky mám moc zničené a odlamují se mi třeba po 5cm :/ ale je mi to líto ostříhat

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)