pondělí 9. prosince 2013

Christmas Presents for my Family

Zdravím pár mých čtenářů:)
Dneska jsem si nachystala takový článeček, co komu dávám na Vánoce. Ráda dávám dárky, ale vždy jsou finančně omezené, takže se snažím každému něco koupit. I když je teprve 9. prosince já mám nakoupeno a sbaleno, kromě dárku pro přítele a otce. Pořád a pořád mě nic nenapadá...  Ale co kdybychom jsme se dali do rozpytvávání dárků?:)

Mamka: Mamce jsem koupila silikonové pláto lžíček, které se dají vyplnit čokoládou na vaření a pak nechat stvrdnout a máme čokolžičku!:D. Pak ještě sadu odměrek a s Páťou máme pro ní společný dárek a to Fén:)

Sestra: Divčí román (právě jsem zapoměla jakže se jmenoval, hrůza ta skleróza)

Babi: Sadu odměrek a silikonový drtič česneku.

Děda: Knížka o zazimování zahrady.

Přítel: Za ty dva roky co spolu jsme už toto budou 3. Vánoce a pak za ten rok jsou různá výročí, svátky, narozeniny. Navíc tentokrát chci koupit něco originálního a furt se mi nedaří ve výběru....snadněco vymyslím co nejdříve. Kdyžtak nějaké nápady?

Vím, že co se týče dárků budou tyto Vánoce dost chudé, ale i bez toho se dá žít a já věřím, že si to všeci užijeme:)
Co dáváte vy svým blízkým a hlavě přítelovi? Jsem už opravdu bezradná...

8 komentářů:

  1. Já mám dárky taky nakoupené, ale ve čtvrtek se ještě vydám asi do města a podívám se, zda mi ještě něco nepadne do oka. Jinak já mám pro přítele tričko a sluchátka.. ale chci mu ještě koupit aspoň dva polštářky - jelikož si ted kupoval novou, velkou postel, abysme se dobře vyspali - takže to bude tak trochu i dárek pro mě :D (moc dárků pro něj nemám, ale tak jsou to naše první Vánoce, takže jsem ho nechtěla na začátek moc rozmlsat)

    OdpovědětVymazat
  2. máš je pěkně zabalené! :) pro přítele kup třeba parfém, tím nikdy nic nezkazíš, moc pěkný je ted ten nový od D. Beckhama <3

    OdpovědětVymazat
  3. taky plánuju článek s dárky, jeden už sice mám, ale výplata došla tak jen co nepůjdu do roboty honem honem do nákupního centra a dokoupím pár drobnůstek!
    Bohužel na balení vůbec nějak nemám chuť, navíc, jen čert tuší kde se skrývá izolepa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oh jinak, kruci, omlouvám se že to píšu do druhýho komentáře, zapomněla jsem to napsat do toho prnvího, hehe. Můžu jen dotaz co se týče tady designu? Vidím, že máš záhlaví čistě bílé, můžu se zeptat, jak si to krucifix udělala? Já ať cokoliv nahraju jako vlastní obrázek, tak nějak to ztmavne. Pozadí HODNĚ a záhlaví jen tak jemně, ale stejně.. :/ nevěděla bys co s tím je?:/

      Vymazat
    2. Já ráda balím dárky:D:) No sama nevím jak jsem docílela toho bílého vzhledu, ale kdyztak mi napiš na email a odfotím ti své nastavení na blogu:)

      Vymazat
  4. ja by som tiež spravila článok o darčekoch, ale môj blog čítajú skoro všetci... môj ocko ho dokonca ukázal v robote kolegyni :D. takže radšej ho asi písať nebudem, nech ostane to čaro z prekvapenia :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to tak měla se starýma blogama a raději rodině a tak adresu nedávám:DD :)) Ale chápu, převapení by mohlo být někde.. :/

      Vymazat
  5. 10 dní do Vánoc a mě chybí ještě většina dárků :X :D Nemám vůbec nápady ..

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)