úterý 24. prosince 2013

Merry Christmas :)


Ano, je to tady:) Dneska je 24. prosince. A za pár dní to vypukne :) Také se tak těšíte? Já hrozně, i když mě docela mrzí, že čím víc má člověk roků, kouzlo Vánoc upadá. Navíc když to venku vypadá jako na Jaře.  Pamatuji si když jsem byla malinká, ještě před štšdrovečerní večeři jsem si šla zabobovat na chvíli pak jsem přišla a nemohla jsem se doškat Ježíška. Kéž bych měla iluzi Ježíška pořád v sobě a věřila, bylo to nejkrásnější období... <3

Mě nezbyvá nic jiného než si užít tento krásný Vánoční čas s rodinou, přátely atd. Přeji vám opravdu krásné prožití Vánočních svátku, bez nehod u večeře (pozor na kosti!), bohatého Ježíška a plno krásných chvil s těma nejdrahšíma:)

Veselé vánoce vám vše:*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)