čtvrtek 5. prosince 2013

Takhle nám pěkně začíná Adventní čas

Zdravím vás:)
Po dlouhé době jsem se dostala k napsání článku. Je to hrůra hrůzoucí se mnou. Většinou příjdu ze školy, jsem u nás s přítelem pak si uděláme jídlo, já se najím a chce se mi spát. A takhle to je skoro už rutina. Nemohu si pomoct, únava na mě doléhá a to ve velké míře.
Naštěstí ve mě vyvolává strašně krásný pocit, toho že 1. Adventní neděle je za námi a už i Mikuláš. Nyní zbývá dopéct cukroví, dokoupit dárečky a těšit se z Vánoc. :) Jistě mnoho z vás se při Vánocích stresuje, ale já se to snažím zatím brát všechno v klidu, nebudu se zbytečně stresovat.
O víkendu vám zde dám PHOTO DIARY.
Chvíli posedím v obývaku s mamkou a půjdu se umýt, a zachumlat do peřinek. Dneska venku u nás pořádně fučí... 

1 komentář:

  1. já se z Vánoc nikdy nestresuji, snažím se je užívat, je to přece nejlepší období v roce! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)