čtvrtek 26. prosince 2013

That's happy christmas time! -_-

Zdravím vás:)
Snad máte fajn svátky. Na mě se smůla jen lepí, co začly prázdniny s miláčkem jsme spálili koberec, pak se něco stalo s prskavkou a vypálilo se pár dírek do linolea (Po té jsem viděla na štědrý den na fb jak někdo dal fotku se stromečkem na kterém byli prskavky a to nad gaučem - NEDĚLEJTE TO!)
V pondělí jsem dostala hroznou rýmu a k tomu mě začal bolet zub, protože jsem myslela, že to přejde nešla jsem k zubařce - nepřešlo to a tak celé svátky jsem na nurofenu, protože bolest je to hrozná.
Aby nebylo toho málo, má žehlička na vlasy je už kaput - zapojím, zapnu, 10 minut čekám a furt nemá 230°C. Je to Remington, která se ještě před týdnem spouštěla normálně. Kdyby jste veděli co s tím, nebo nějakou novou mi doporučili, byla bych velmi ráda.
Tento článek je jen takový povídcí, bohůžel. Budu ráda, když mi budete zítra držet pěsti, když půjdu u zubaře. Musím říct, že se fakt bojím, jelikož si myslím, že se ozývá ten zub, u kterého zubařka nevěděla jestli je už mrtvý nebo se spraví. Je tedy bolest dobré nebo špatné znamení?...

Chtěli by jste článek o tom co jsem dostala na vánoce?:) Klidně bych udělala i video, ale jen pokud by jste chtěli:)

3 komentáře:

  1. Ou Tak sviatky vám teda nezačali najlepšie prajem skoré uzdravenie zubu ! :D nech už nebolí lebo to ti verím že nieje príjemné :/ . Určite by som si rada pozrela taký článok takže nafoť všetky darčeky ;) !

    OdpovědětVymazat
  2. Ať ti to u zubaře dobře dopadne :-), poslední dobou mě zoubky také trápí :-/.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Video udělej určitě :))) a s tím zubem držím pěsti. Nesnáším zubaře... :// A jinak pěkný blog, stávám se čtenářem, haha :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)