neděle 5. ledna 2014

Christmas presents for me + New in

Zdravím všechny čtenáře, kteří zde zabloudili
Konečně dneska jsem se dokopala k článku o tom, co jsem vlastně dostala k vánocům. Vánoce jsou za námi, zítra zase do školy. Neříkám, že jsem si neodpočinula, ale prvák a písemkový měsíc. To je pro mě něco nového, takže mi držte palce, také vám je budu držet. A pryč se školou. I když tyto vánoce nebyli nějak bohaté, jsem spokojena. :)

Obě dvě masky na vlasy jsem dostala od maminky. Jelikož mám velmi kudrnaté vlasy, u samostatné česání je pro ně přítěž. Určitě dám na oba produkty recenze.


Dále tu máme sprcháče. Ty jsem dostala 3, takže docela velký zásoba. Se všemi jsem velice spokojená - každý voní opravdu úžasně. Dove jsem dostala od Patrikovi maminky (vůbec jsem to nečekala), Isanu od mladší sestřičky a set Nivea s tělovým mlékem od maminky. Ten Nivea set doporučuji, tak nádherně aby vonělo tělové mléko a sprcháč, jsem dlouho neviděla.

Tady je takový balíček, který jsem dostala od Patrikovi maminky. :)

 
Notes od babičky, nevím jestli ho teď v blízké době využiji, ale vždy se takové věci hodí.

Povlečení od babičky, jen mě mrzí, že nevybrala žádné s barvami, které by se hodily do mého fialového pokoje. Asi zapomněla, že už žlutý pokoj nemám.:)

Úžasná mikča od miláčka <3 jsem s ní naprosto spokojená. V šatníku mi opravdu chyběla mikina, který nemá potisk. Je taková více elegantnější. A to je něco pro mě:.

 Krom toho všeho, jsem dostala ještě rukavičky se kterými mohu psát na mobilu - ty nemám vyfocené. :( A ještě nějaké penízky. Které jsem si dala na účet a něco si i koupila. Proto ten New in. Myslím, že to v pohodě mohu dát do jednoho článku.

Povánoční nakupování

Jak jsem psala, většinu si schovávám na účet, ale pár věcí jsem si koupila, protože jsem buď něco potřebovala, nebo se mi to líbilo a teď když jsou ty slevy...

 Jako první jsem si koupila v New Yorkeru tyto Jeggings. Já tomu říkám [džegíny] příjde mi to strašně vtipné ani nevím proč. Je to něco mezi Legínami a Jeansy, tedy takto jsem to pochopila. I když to má pas na gumu, vůbec mi to nevadí. Velmi krásně přiléhají k tělu. Byli slevněny z necelých 600,- na 249,-.

 Když jsem viděla jak k nové vínové mikince byla na figuríně bílá šála. Strašně mě to nadchlo, že jsem si ji musela koupit. Jelikož se mi ale nechtělo utrácet 250,- nb kolik v C&A. Vzpomněla jsem si, že mamka kupovala sestře šálu u Vietnamců. Tak jsem se tedy tam šla podívat a mile mě překvapili a hned jsem si ji koupila. Stála 119,- Kč.
Jako poslední věc, se kterou jsem se s vámi podělila už v minulém článku. Byl tento diář. Zapisovat si písemky musím a strašně mě zaujal svou barvou <3.

Tak to je všechno pro dnešek. Snad se vám článek líbil. Budu se snažit všechny produkty, které jsem dostala zrecenzovat. Já se jdu najíst a pak učit. Takže se mějte krásně a zvládněte to ve škole!: )


4 komentáře:

  1. Asi si bola celý rok poslušná :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké dárečky. :)
    http://studyinviolet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)