neděle 26. ledna 2014

Diary 26. 1. 2013

Přeji krásnou neděli,
dneska zde nijak ničím nepřispěju, možná tak svými kecy. Mám pro vás toho tolik připraveného, ovšem nejhorší pro mě, je se do toho dokopat a publikovat to zde (hlavně přes týden). Ovšem příští týden nás čeká jen tři dny učení, pak výzo. A jelikož jsem Opavačka, tak 10 dní volna. Na což se určitě těším. Jen mi příjde, že tyto "Jarní prázdniny" budou v duchu zimy. Sněhu máme plno a mě se zdá, že spíše budou Vánoční prázdniny, než ty Jarní. Příroda si dělá co chce.
Mě toho čeká dneska ještě hodně. Uklizeno mám, jen ještě se učit. A Protože je krásnej sníh a svítí sluníčko (Snad to vydrží do odpoledne) Chystám se něco nafotit. Snad se vydaří. :)

Příští týden bude obsáhlejší, co se týče článků. MĚJTE SE KRÁSNĚ. :)

5 komentářů:

  1. taky mě teď čekají jarní prádzniny :D my toho sněhu moc nemáme a ani mi to nevadí... jedeme na hory :p

    OdpovědětVymazat
  2. V takom prípade prajem produktyvný týždeň :) a tak aspoň vytiahneme lyže a snowboardy konečne!

    OdpovědětVymazat
  3. Deset dní volna? Umřu závistí! :D Máš strašně pěkný odstín vlasů a rozkošný svetr, co se týče fotky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Barva vlasů je má, možná jen trochu je jiná kvůli filtru na fotce :)

      Vymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)