čtvrtek 2. ledna 2014

Happy new year 2014!


I když je už 2.1. chci vám popřát všechno nejlepšího do tohoto začínajícího roku. Přeji vám mnoho zdraví, štěstí, lásky, dosažených úspěchů v práci, škole. Chtěla jsem napsat už o Silvestru, ale neměla jsem náladu a včera jsem to nestíhala. Silvestr 2013 byl totální propadák. Nechci si vám nějak stěžovat, takže to moc nerozvedu. Snad jste si ho aspoň vy pořádně užili a už máte i přežitý raní bolehlav. A vy, co chodíte do školy si ještě užívejte pár dnů volna, jako já. A vykročte do nového roku ve škole tou správnou nohou.

Musím se pochlubit. Koupila jsem si diář a jsem z něho naprosto pořád nadšená. Ani nevím proč, asi to dělá ta úžasná barva, které se nedokážu nabažit. No neni úžasnej?


1 komentář:

  1. Ať se daří v novém roce,jsem tvá nová čtenářka :) můžeš mi to take oplatit,budu moc ráda Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)