úterý 4. února 2014

New in || Leden 2014

Přeji krásný Úterní den,
Rozhodla jsem se, že New in bude vždy jednou za měsíc, jelikož moc nenakupuji a jsem ráda, když si něco za ten měsíc pořídím nebo dostanu. Z ledna toho moc nemám, ale přeci něco jo a já se ráda s vámi o to podělím. 

Konečně mám nové botasky do tělocviku. I když jenom tak neběhám, chci až bude teplo začít. Stáli z 1000,-Kč na 500,- Kč.


 Náušnice jsem dostala od maminky. Stáli 31,-Kč ve Stoklase. Jsem z nich ale neskutečně nadšená. Příjdou mi roztomilé a mohu si je vzít prakticky ke všemu.


Dostala jsem tričko a svetřík. I když to není má velikost (mám S). Díky M tričko použiji jako volnější do tělocviku a svetřík mi je tak akorát. Mám ráda volnější svetříky. Těch není nikdy dost.

Jako poslední mám zde pár vzorečků. Takže se můžete těšit konečně na testování. 
Máme zde: Šampón pro poškozené vlasy, ostřik DKNY Be Delicious EDP, BB CRÉME od VICHY (ten bude můj první). Opravdu se moc těšim!


x.o.x.o. Vaše Niki:*

6 komentářů:

  1. Svetřík ♥ přímo úžasný :)
    Ale i ostatní věci jsou fajnový :)

    Ten BB krém od Vichy mám taky, ale ještě jsem ho nevyzkoušela :D

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem nevěděla, že se to tričko "Everyone needs an Edward" dá ještě sehnat o.O Já si kupovala v záchvatu Stmívací mánie někdy před pěti lety a pak jsem to přepsala :D Teď jsem úplně zírala, že si ho sehnala teď :DD A náušnice sou boží :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké věci hlavně ty náušničky jsou boží! :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)