neděle 2. února 2014

PHOTODIARY 1.0

Krásnou neděli všem přeji,

Užívám si jarní prázdniny. Odpočívat, odpočívat... na to já jsem. Ale konečně jsem se odhodlala k PHOTODIARY. Znamená to také, že zde přidávám novou rubriku. Fotky jsou i trochu starší, takže počítejte, že to je tak cca Podzim-Zima 2013. Ale už jsem se těch fotek chtěla pro vás zbavit a konečně je zde přidávám :)

/ Po bowlingu s miláčkem / Mlsáme / První sníh / Svátečék a milky <3 /


/ Ohňostroje - 1. rok Breda&Weinstain + Advent na zemědělce /

/ Advent na zemědělce / Sukínky / Já v kroji s Nikinkou :* / V kroji s Klaudinkou (byla jsem dobrá atrakce) :D /  

 / 1. advent / Čokoládka z Londýna / Dárečký / Jíme zdravě /

 / Můj milovaný hafánek hajá / Koukám na HIMYM / Skládám mini Nebe, peklo, ráj / se Sandruškou na šk. záchodech :D /

/ Laborky z fyziky a učení se Informatiky / Mikroskopujeme / Buňky měříku / Buňky! / 

 / Bonboniéra na svátek / Milka, milka, milka / Nakupujem / Na KFC s miláčkem /

/ Učíme se u dortu / Outfit - více v budoucím článku / Konečně sníh / Guccínek se vyhřívá /

/ Pečeme koblížky z NOVY /

Snad se vám článek líbit:) Užíjte si zbytek prodlouženého víkendu. A Vy, co máte také Jarní prázdniny si užívejte další bezstarostný týden.

12 komentářů:

  1. To si šikovná, že si měla vyznamenání ! :) Ty koblížky !! Zbíhaj se mi sliny :D

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny ty dobroty...mnaaam! :) Já se moc netěším z "prvního sněhu", ale raději mám ten poslední :D A užívej si prázdniny :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. M"j názor je ten, že sníh by měl být JEN v prosinci:D:)) Děkuji

      Vymazat
  3. Ty koblížky jsou nepřekonatelné, sotva je vidím, tak mi to rve srdce (:D). Ten outfit vypadá hodně povedeně, těším se na fotky, pokud budou. Tady nejen, že si někdo jede koblížky a milky, tady se dokonce jede i Wonka, no tak to né, to je příliš. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. -_- Jsem hrozně nenažraná.. :D Ale ty Koblížky mi zas tak moc nejeli - po jednom jsem měla dost. :) Outfit určitě bude:))

      Vymazat
  4. Juu ohňostroje jsou krásné a ty kobliky vypadají božsky, asi je taky zkusím.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty koblížky vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  6. urobila si mi nesmiernu chuť na čokoládu!!! <3

    OdpovědětVymazat
  7. awww čokoláda, jídlo! <3 a ty kroje jsou super
    ady.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)