neděle 9. března 2014

Diary: March 2014


 Přeji krásné nedělní dopoledne,
Jak si užíváte víkend? Já skvěle, počasí nám přeje a já s přítelem můžeme dělat na zahradě pouze v mikinách (ano je to o dost lepší, než pracovat v bundách), navíc se aspoň pejsek proběhne i když včera nám utekl do sousední zahrady a my nemohli toho zlobivce přilákat zpátky. Mu to bylo jedno a šel si dál, naštěstí ho sestra přilákala na cinkací vodítko, zabít toho špunta. :D
Doufám, že si také užíváte slunného a především teplého počasí. Dneska to vypadá také slibně a já doufám, že s tou zahradou pokročíme i když s mým dědou zahrada bude dokonalá tak příští nebo popříští rok....  Příští týden můžete čekat Photo Diary, nějakou recenzi, možná článek o mém každodení nemalováním se malováním se. 
Navíc se chci dneska vydat ještě něco nafotit což bych byla rády, kdybych stihla. Musím! Sice mám toho dost na naučení do školy... A ta nejhorší položka na dnešku? Začít dělat Herbář do školy.. -_- asi si půjdu nachystat sněženku, dokud ještě roste a už mi bude chybět pouze 49 rostlinek. Jak já tu Zemědělku miluju -_- :DD...

Fotky berte jako menší pozdrav ze zahrady. Jsem tam nenamalovaná a ošklivá -_- :D Webka 4ever
/má pravá stránka/

Kdo me ještě nesleduje na instagramu, můžete ZDE !

3 komentáře:

  1. Fotky jsou moc pěkné :) A nevadí, že nejsi namalovaná, však od toho krásné víkendy jsou.. člověk se nemusi starat o malování :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)