úterý 18. března 2014

Nový tablet || Acer iconia tab A1 8GB

Ahojte,
Znáte ten pocit když se na něco hrozně moc těšíte, že ani dospat nemůžete? Já jsem to zažívala do dnešního odpoledne. Nemám ten pocit ráda, ale už je pryč. A proč jsem se těšila? V neděli jsem si objednala tablet, který mi konečně dneska přišel, jsem nadšená!!! :) mám Acer iconia tab A1 8Gb. A stál 3666,- Kč. Ano, nebyla bych to já kdybych se vám nepochlubila:3. Ale jsem za něho moc ráda, navíc je za mé ušetřené penízky, takže je to takové jiné, než když by mi to koupila mamka:)
Už se těším až ho budu plně využívat ve škole!  Určitě po nějaké době používání vám udělám článek, který bude zasvěcen novému miláčkovi.. :)



Přeji pěkný večer, nemám moc náladu se rozepisovat. I když jsem happy z tabletu přítel mě pořádně naštval...
x.o.x.o Vaše Niki:*

1 komentář:

Děkuji vám moc za každý komentář!:)