neděle 16. března 2014

PHOTODIARY 1.1

Přeji vám krásnou neděli,
i když asi pro většinu krásná není (asi tak jako pro mě). Zítra je zase pondělí a to znamená zase škola, a protože jsem nejela na lyžák, budu celý týden v jiné třídě a to bez mé Sandrušky, kterou dali do jiné třídy než mě.... Umřu.. :DD:((. zblázním se, i když naštěstí nebo spíše doufám, že nás nebudou ve škole s ničeho zkoušet. Nejradči bych zůstala doma, ale protože zrovna tento týden bude u nás na škole inspekce, musíme se učit, nosit všechny učebnice atd atd...
Dost mého stěžování, co takhle si trochu zlepšit tento mučící večer photodiary? :) Rozhodla jsem se, že Photodiary budu dávat tak co 2 měsíce, někdy co jeden. Podle toho co všechno se děje, někdy by totiž nebylo ani co přidat. :)

 / Miminko moje se vyhřívá / Zinek v chemických laborkách / S miláčkem po aqauparku / Aquapark Kravaře /

  / Nemocna... / Čokoládové capuccino & HIMYM / Oslavá 16. narozenin / Nadkolýnka od Terinky /

/ Na kravíně ve strachu z býka / pokus o zdravou večeři / Přednáška od vesmíru / Nechápu to... /

/ Insta, insta, instaphoto / Chocolate cappucino = "čokačíno" & Instagram / Miminko moje konečně na zahrádce/

/ naše nová třída (ze roku 1920) - rarita školy a naše třída ju dostane:DD / Bridge - zase jsem nestihla přes týden nic přečíst / Chystám herbář a fotím sněženku /

 Tak se mějte nádherně! :)) Přežíjte zítra školu, já mám jen do půl jedné, takže věřím že to zvládnu v pohodě :D

5 komentářů:

  1. Já kdybych nejela na lyžák, asi bych litovala.... Jinak laborky se musí vždycky zdokumentovat. :D I když je to většinou jenom obarvená voda. :D
    A s tím herbářem jsi mě dost inspirovala, asi taky začnu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty laborky mě hrozně fascinují:)) Jinak ten herbář mám do školy, jako úkol, povinně 50 rostlin, jinak bych se do toho asi nedokopala sama od sebe:D.)

      Vymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)