pátek 14. března 2014

Welcome to weekend

Krásné pozdní odpoledne,
konečně nám zase začíná víkend, i když tento týden byl docela těžky (7 hodin každý den ve škole kromě dneška) docela rychle to uteklo a máme tu dva dny volna. Které utečou ještě rychleji. Už od začátku Září se vždy snažím napsat článek přes týden, ale vždy to tak sletí a hele, je neděle. Jak jsem si všimla, většinou přidávám hlavně v neděli... :/takže je docela zázrak že přidávám i dneska když je pátek.
I když bohůžel počasí na víkend moc nebude přát, rozhodla jsem se, že jej strávím tak nějak odpočinkově. Konečně jsem si vypůjčila anglický časopis Bridge od kamaráda ( už se těším až si ho předplatím v září a bude můj) a budu se snažit trochu si něco přečíst a vylepšit svou angličtinu. Je mi jasné, že to nebude lehké, ale budu se snažit porozumět textu. A tak  ke svému snu se přestěhovat do Londýna budu čím dál tím blíž... držte mi palce (na Angličtinu jsem levá). Navíc ještě si i pár listů o maturitě a maturitních tématách naskenuji, to se mi vždy hodit bude.
V neděli se můžete těšit na PHOTODIARY a přes týden (úterý pravděpodobně) se zde objeví i další recenze.


Nejlepší guma, stojí cca 3kč, ale je nejlepší!


Přeji krásný zbytek dne, kdo jde na nějakou Akci tak přeji ať to moc nepřeženete a budu se těšít na vás u dalšího článku :)

1 komentář:

  1. jé, Bridge, ten jsme dřív odebírali ve škole na ájině :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)