pátek 4. dubna 2014

New In || Březen 2014

Krásný páteční večer přeji všem,
omlouvám se, že jsem se dlouho neozvala. Tak trochu jsem nestíhala a ni jsem neměla pomyšlení na to něco napsat. :) Ale jak začíná být zvykem. Je začátek dubna a máme tady New In za měsíc Březen. Nevím jak tento měsíc zhodnotit. Co se týče počtu nových věcí, nebylo to vysoké číslo, ale co se týče "kvality" jsem nadšená. Snad se vám tento odpočinkový článek bude líbit, já se dneska na nic lepšího nezmůžu, navíc konečně si mohu odškrtnout další bod, který jsem měla udělat. :)

Jako první přejdeme k hadříkům. Jak můžete vidět, moc mi toho nepřibylo. Podprsenku jsem koupila ve výprodeji, když jsme s přítelem hledali pro něj vhodné kalhoty, které jsme bohužel nenašli. Za to já jsem našla podprdu, která se mi líbila:D Stála 79,- v H&M .
A protože mám málo tílek v čistě jedné barvě a v New Yorkeru konečně měli tílka tohoto typu. Koupila jsem si aspoň jedno, respektivě maminka koupila. Stálo 129,-

Konečně jsem si pořídili tužku na obočí, bez které nedám ani ránu. Je od essence a stála cca 40 kč. Psala jsem na ní recenzi zde.
A zase od maminky jsem dostala tento tělový sprej, který opravdu nádherně voní. A stříkám se i občas v těchto krásných jarních dnech, i když se ho snažím si "ušetřit" na léto. :)

Hlavní věc, kterou jsem si pořídila (anoo, koupila jsem si to sama YEEEP) je tablet Acer Iconia tab a-1 8GB. Jsem naprosto spokojená, je to každodenní miláček. I když jsem se ze začátku bála, že kvůli něho nepůjdu na noťas, nebo že ho nevyužiji. Opak je pravdou a jsem nadmíru spokoje. Love it! Stál 3666,- v Electrowordu <3

Užijte si pořádně víkend, počasí nám docela přeje a je fajn si lehnout na houpací lavičku na zahradě a jen tak koukat, sledovat, poslouchat. Opravdu skvělý relax a odreagování. Doporučuji! Ovšem není to tak skvělé, když začnou hulákat sousedé... :D

P.S Chcete článek o tabletu? (popřípadně video) 
Vaše Niki :*

6 komentářů:

  1. já určitě ano, tablet se chystám pořídit a zajímal by mě ten, co máš ty:)) jinak super novinky, taky bych potřebovala podprsenku... ale nikde jsem nenašla dobře padnoucí :( :D

    Na mém blogu probíhá giveaway, budu ráda když se zúčastníš. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super nákupy, moc se mi líbí tílko i podprsenka a tablet je skvělá a praktická věc :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/zpevnujici-telovy-olej-pece-na-dekolt.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ta podprsenka se mi líbí, zajímalo by mě, jestli ji budou mít ještě u nás v H&M (:DD).

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle tělové spreje miluju, nádherně voní!A podrpsenka je opravdu hezká a za skvělou cenu:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj tenhle článek je vážně moc pěkný, vlastně celý tvůj blog je hezký! Jsem tvůj nový pravidelný čtenář :) Byla bych moc ráda, kdyby to bylo vzájemné :D

    Můj blog http://kateandkateblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký věci! Tablet je určitě dobrá věc, tak samě i tělový sprej :) . Oblečení si sehnala za výbornou cenu, takže super! :)

    www.laleitr.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)