neděle 4. května 2014

FoodDiary 0.1

Krásné nedělní odpoledne přeji:)
Omlouvám se, ale jaksi jsem teďkom poslední dobou neměla náladu, čas atd na blog. Ani jsem nějak na něho nepomyslela. Ale jsem zpátky (doufám) a mám tu pro vás nový typ článků a to FOOD DIARY. Rozhodla jsem se, že občas vám vyfotím nějakou tu mňamku a podělím se s vámi o to, co vlastně konzumuji. Myslím, že to může být docela zajímavé (pro někoho). Neřeknu vám, jak často to tu bude, uvidíme kolik toho nafotím. (Fotky nebudou extra kvalitní, protože to budou spíše momentky tabletem, popřípadě nafocené mobilem)Tak se dáme do toho :) Přeji dobrou chuť!

Nejdokonalejší jídlo od miláčka <3 
/Steak na ohni, rajčátka, salát + Vampire diares <3 /



/Hranolky, rýže, zelenina, kuřecí masíčko se šťávou / - DOKONALÉ <3 


 Jsem zlatíčku mému pekla Krtkův dort k 18.narozeninám :3

 Pizza od Dr.Oetker, za ty prachy nic moc! 

 Dokonalá snídaně, určitě zde dám recept! 

 Velikonoční sváteční oběd - Kachna s domácím knedlíkem a kedlubnovým zelím <3

 I když to vypadá lahodně, banán a máslový croissant není to pravé ořechové. Ovšem každí zvlášt je výborné :3. Sobotní snídaně <3

 Rychlý oběd - omeleta s chlebem :-D

 Zelenina a nudle, tentokrát se to nepovedlo :(

Nejdokonalejší Skittles <3

Snad se vám tento článek líbil. Rozhodla jsem se, že určitě budu přidávat i nějaké recepty a snad se dokopu i k nějakému outfitu. Myslím, že vás toho tady teď čeká docela hodně. Užíjte si zbytek dne a zítra zvládněte práci (školu) .
Vaše Niki :*

12 komentářů:

  1. Samé dobroty, asi mám na něco chuť :D ....Jinak Deníky miluju a poslední díl mi přišel hodně podařený. Teď se ještě vrhnu na zkouknutí The Originals :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-duben-2014.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniky jsou fajn, jsem u 4. série takže to za chvili uz skonci.. ://

      Vymazat
  2. Nedělej mi chutě!!!!!! :D Ten krtkův dort vypadá úžasně!!! :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten dort :3 To je nádhera :) Modré skittles jsem měla také a jsou vážně super!
    Chtěla bych tě pozvat na můj blog kde právě probíhá giveaway, byla bych ráda, kdyby jsi se zúčastnila http://kateandkateblog.blogspot.cz/2014/05/1-narozeniny-blogu-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ach joooooooooooooooooooo, všechno vypadá tak moc dobře!Až jsem z toho dostala hlad!a ten krtkův dort vypadá fakt chutně!úplně bych se do něj zakousla!přítel se teda má:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné, ten dort vypadá bombasticky, hned bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jo a kvůli takovejm fotkám nedokážu držet žádnou dietu!! :D Všechno vypadá úžasně :)
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. oooo nomnomnom!!! Vše vypadá moc dobře♥ Řekněme si to na rovinu, jídlo je nejvíc fotogenický!:D Proto ho mám na blogu taky pořád:D

    OdpovědětVymazat
  8. Ten dort! <3 ted si musím dát něco sladkého :D mnamiii

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám moc za každý komentář!:)